lördag 1 oktober 2011

1/10-11

Jahaja!!!!!!!!!!!!





Det enda jag har att säga är:
JAG VILL TILLBAKA TILL KORSNINGEN!
Jag svängde visst fel där :(
Tog tydligen vägen till det negativa livet :(
Vill nu till rätt väg för nu är det faan bara skit!!
Det sista som hänt är:
Torsdag natt väckte Thomas mig och hade sån sjuk värk i bröstet och rygg +armar och nacke, kallsvettades sjukt mycket!! tog ca 1 timme för honom att säga till mig att ringa 112..........
Ambulans kom..... gick o la mig och vred o vände på mig.. somnade till slut vaknade 03.30 av telefonen...
Läkaren från hjärtintensiven ringde!!!
Thomas hade fått en kraftig hjärtinfarkt ;( dom hade rensat 3 kärl som det var totalstopp i!
Idag har han fått info om varför han fortfarande är kvar är för att det är 2 kärl till som nästan är igenkorkade :( han får nu blodförtunnande medel och starka ord att sluta röka, börja motionera och äta mera hälsosam mat!
Vilket liv!!
Jag känner massor med känslor inför detta kan jag säga men vet inte riktigt vad för känslor...
Mest orolig inför hans hemkomst, vad ska man göra , vad ska man tänka på??
Tusen frågor cirkulerar runt hoppas få svar på alla innan hemresan! Nu ska jag och Rasmus mysa i soffan en stund innan vi ska sova :)

Kr@mizar Alla!!

1 kommentar:

  1. det blir nog bra ska du se, du har kommit till insikt vart du står och detta med Tomas löser sig när han väl är hemma och ni har mer info att gå på.
    önskar er lycka till med det nya livet!
    kram <3

    SvaraRadera